Hozzászólások

  • fagott: Fagottos vagyok, ha van játéklehetőség csak szóljatok. (2009.02.14. 10:53) Próbajáték az iskola szimfonikus zenekarába
  • -krudy-: azért lassan kellene egy végleges időpont-helyszín, hogy az ilyen tudatlanok, mint én, is tudjanak... (2008.06.27. 01:29) Gazdatest Tábor 2008
  • preiszner: Hát, talán még megyünk vele valami fesztiválra... Majd jelzem, ha lesz ilyen. Mindenesetre én bezz... (2008.04.19. 08:30) Tom Sawyer
  • preiszner: kb. 20 000 Ft lesz a teljes költség. (max. 22 000, ha kiderül, hogy valamit elszámoltunk) (2008.04.15. 09:30) Nyári tábor Jásdon
  • benkootomi: hát én is vizsgázgatok, de röviden bisztos belefér (2008.01.07. 23:52) Zed nomád válságstáb

A fényes jövő

Linkblog

menedék_2017_utórezgések

2007.11.03. 22:39 | benkootomi | 5 komment

Sziasztok

Fantasztikus négy nap volt, egy perc nem volt amit ne élveztem volna valamilyen szempontból, beleértve, a csütörtök hajnali gyilkostúrát a vízeséshez. Azt hiszem, hogy írhatom ezt a többi szervező nevében is, hogy egyértelmű sikerélményként könyvelhetjük el a tábort, annak ellenére, hogy sokan az utolsó pillanatokban mondták le a részvételt, vagy akár szónélkül nem jöttek el... De túltettük magunkat a traumán és ez több szót nem is érdemel. Talán még mindíg van min javítani.
Tehát azt hiszem, hogy sök nyögvenyelés után csakazért is sikerült egy nagyon jót összehoznunk, amit a ti beszámolóitokból is sikerült leszűrnöm. Jól jött nekünk az ilyen sikerélmény, már csak a továbbiakra nézve is. Jó lenne, ha többen kommentelnétek ide és technikai szempontból is értékelnétek a dolgokat, és megemlékeznétek kedvenc impresszióitokról! (itt jelzem piciben, hogy még mindíg lehet ide a blogra regisztrálni szerzőnek is)

A mostani tábor dokumentációja elég gyér, de azt gondolom, hogy nem is nagy baj, de azért előbb utóbb rendelkezésetekre állítunk némi fotót, film ebből esélytelen, hogy készüljön...
...a Felejtés 2007 filmen még az elkövetkezendő hetekben még javítok egy picit, aztán valamilyen formában elérhető lesz, erről majd szólok.

tomi

A bejegyzés trackback címe:

https://drzed.blog.hu/api/trackback/id/tr99217508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kolev 2007.11.03. 23:01:29

Remek volt! Azt hiszem nemcsak a magam nevében beszélek hanem a többiekében is! Eszméletlen sok pozitív élménnyel térem haza kettőt kizárva! Ezekkel kezdeném! K---a hideg volt legközelebb több ruhát hozok akkor is ha nyáron lesz! K---a hideg votl akkor is amikor vérben feküdtem! Szerény véleményem szerint ( ezek már a pozitív dolgok) jobban volt felépítve hátterileg a dolog mint az előző, jobban figyeltetek a karakterekre, jó volt az is hogy egybe játszottuk le az egész sztorit! Várom hogy legyen még ilyen klassz összejövetel! ( Bojána és Miló pedig eszméletlen aranyosak:D)

Vico 2007.11.04. 15:58:59

Üdv!
Nos, nekem ez volt ugye az első ilyen, a Misi beszámolóiból hallottam már hasonlókról. És azok eléggé tetszettek, így gondoltam, szerencsét próbálok :) A tábor: helyszín és kaja szerintem marha jó volt, csak kibírhatatlanul hideg :) Direkt beraktam a legmelegebb pulóverem, hogy nincs az az isten, hogy abban fázni fogok. És mégis. Szóval erre legközelebb jobban fel kell készülni. Hatalmas felüdülés volt 1-1 alkalommal bemenni a dögmeleg szobába és kicsit a radiátorhoz dorgölödzni.
A játék: Tök korrektek voltak a karakterek, kis nehezítésnek legközelebb, hogy lehetnének a karakterek és a játékosok jellemei kicsit eltérőbbek. Szóval kicsit nehezítsünk *grins evily*. Maga az eksön játékos szemmel szerintem iszonyú jól jött ki. Az egyesével való bevonulás után egy 1-1,5 órás \"zavart ismerkedés\" (\"Hans, Te mit keresel itt?\"), majd rápörgés a rejtvényekre. Szerintem pont megfelelő időzítéssel haladtunk, habár nem annyira pontról pontra, hanem össze-vissza, de attól nem kellett félni, hogy valamit nem találunk meg. És tök jó volt hallani amikor örömittas üdvrivalgás tört ki, hogy a kulcs nyitja a zárat. :) Aztán én nem mindent értettem a sztoryban, hála annak, hogy nem voltam az ominózus \"Ágnesfeláldozós\" táborban, szóval meg is lepődtem, hogy a többi szereplő milyen gyorsan rápörög a 3. nőre, és mennyire nem törődik a 2 másik halottal, akik ráadásul valakinek a feleségeik voltak. A végkifejlett azért tetszett, jó volt a füstbomba is, meg visszagondolva (ott akkor nem!) a saras hegymászás is. És habár emberb*szó hideg volt, de iszonyat hangulat volt a vízesésnél a Somewhere over the rainbow és a reggeli :) Szóval összességében elég pozitív az egész.

-krudy- 2007.11.06. 15:39:47

Hát gyerekek...
Nagyon magasra tettétek a lécet ezzel a táborral, mert (én nem csillagozok, mert fárasztó) kibebaszottjó volt, sokkalta jobb, mint a tavalyi. Én persze rágyúrtam egy aranyos tüdőgyuszira, anyukám szerint este, mikor aludtam, olyan hangosan sípoltam levegővétel közben, hogy amikor bejött a szobámba, még ő is hallotta. valahogy nem megy, hogy elegendő mennyiségű (meleg) ruhát vigyek magammal, ráadásul az amúgy is ronda cipőm soksok centiméternyi rászáradt sárral volt nehezebb, nem volt egyetlen száraz zoknim sem, az egyik nadrágom embertelenül mocskos volt a vízeséses túra után, ami egyébként istenfóka volt, főleg, hogy pálinkával viccesebb és könnyebb volt a visszaút, amit seggencsúszva tettem meg, és mire beértünk a táborba, a nadrágomra ráfagyott a sár... plusz elvesztettem még egy tollat is, ellenben háromszor repetáztam gyümilevesből, és az is kurvajó volt, hogy a korcsmából visszaútonfelé kezdtük a játékot (éljen a Rába vodka!!!), bár, ami azt illeti, a táborba bevezető, sötét-sáros úton nagyon féltem, amikor meg játék közben Zombival elmentünk a sziget vége felé (a pajta mögé sokkal) a susnyásba, na akkor igazán paráztam; ezenkívül emlékezetes még az Indivel elfogyasztott néhány [:)] üveg bor is, plusz az isteni kaják; Milo és Boja; Horka kutya; a bolt előtti kutya, aki hülyére kölykezte magát; az, hogy végre happyend volt a játék végén; az meg főleg tetszett , hogy végre nem egy lúzer talpnyalót, hanem egy sikeres üzletembert alakítottam, de (gratula Nektek) a történet is igen pofás volt, még úgy is tetszett, hogy én a rejtvényfejtős részek alatt inkább James barátommal próbáltam megfűzni Cathrine kisasszonyt (aztán persze nem lett semmi), és ha nem lett volna farkasbaszó hideg, akkor még jobb lett volna, mert amikor egy kevés bor után kifeküdtem egy valamire az udvaron, akkor fázott a hátam; és szerencsére Teréz anya is velünk volt a tábor alatt; meg a gázosteherautó-tologatás is flash volt, bár két mmétert sem mozdítottunk rajta; plusz rájöttem, hogy az én whatim egész jó fej, bár többet valószínűleg nem látom majd, mert nincs az az isten, hogy én megint fogyasszak ibogát, akkor már inkább megint megyek vért pucolni a wcbe... mindent összevetve kurva jó volt, az ilyenekért érdemes fázni, meg ilyesmi, úgyhogy várom a következőt, meg köszönöm a lehetőséget, és satöbbi. zöldborsófözelék fasírttal forever!

benkootomi 2007.11.06. 21:03:40

hehe, azért azt gondoltuk, hogy mindannyian vagytok annyira fejlettek, hogy nagyrészt önállóan képesek legyetek vigyázni a seggetekre (ez esetben a tüdőtökre, illetőleg légjárataitok egészségére)...
...szal, az esetleges megfázásokkal ne csak időjárásbácsit vagy -ne adj ég minket- tessék hibáztatni, ejnye meg bejnye. azért jobbulást...

Indi Matahary 2007.11.06. 23:41:45

Üdv!

köszönöm az élményt, legközelebb sem úsztok meg :D
Nem volt hideg annyira, (alsógatyóban aludtam) Volt finom bor mely hozzájárult a felnőtté válásomhoz olyan tekintetben h idáig csak édeset mára már pedig félédest iszom:) a karakterem tisztára olyan volt mint én , nagyképű szeretetaktivista :D Imádtam!
A babákok arik voltak a filmnézés zsírégető volt, az iboga feka pia (csak azért nem ittam meg mert tudtam h priszner apu szereti:) a játék érthető volt, és bár nem voltam tavaly a beszámolokbol következtetve, jobban sikerült:)

Kösszpussz: Indi
süti beállítások módosítása